Tuesday 23 April 2013

~just for you M.R~ "My Heart Not That Strong To Always Stay Beside You When Everyday I'm Crying"


Aku tetap TERTAWA walau aku sebenarnya ingin MENANGIS..
Aku tetap TERSENYUM walau aku sebenarnya KECEWA..
Aku tetap KUAT walau aku sebenarnya SUDAH TAK SANGGUP lagi..
Aku tetap SEMANGAT walau aku TERTEKAN oleh masalah..
Dan yang paling penting aku tetap SABAR dan memandang segalanya baik saja walau sebenarnya hatiku LEMAH dan sedang TERLUKA.

".. Saya x suka tapi saya cintakan awk .. saya benci awk sebab x lyn saya tpi saya sygkn awk spenuh hti saya .. awk sngatlh x handsome tpi awk sangat smart pada pndngan saya .. awk hnya kat sbelah saya .. 
Tpi awk jauh dri saya .."






I cry so much now.
I hate feeling so bad.
Rizal, how could you.
I hate being so mad.

I trusted you Rizal.
Now look you made me cry.
I hate you.
Now I'm saying goodbye.

Go on with your life.
Like you've done for so long.
I used to love you.
But what you did was wrong.


Engkau seperti bintang di langit
Aku selalu melemparimu untuk jatuh
Tapi batu itu kembali memukul aku

Aku menangis kau hanya membisu
Kau tertawa aku terpaksa mendengar
Benar-benar terkutuk aku!

kalau tak mau bercinta dengan aku
Tak perlu kau meludah sampai aku tenggelam
Bunuh saja aku!

Bagi aku cinta adalah engkau
Dan bagi kamu cinta adalah kepuasan
Sedang aku selalu lemah di depan kamu!






No comments:

Post a Comment